De administratieve en fiscale verplichtingen van een ondernemer (zelfstandige zonder personeel) zijn, mede vanwege uitgebreide regelgeving, een moeilijke en tijdrovende bezigheid. Daarbij heeft iedere ondernemer regelmatig behoefte aan een verantwoord en deskundig advies. Daarom kiezen veel ondernemers ervoor deze werkzaamheden uit te besteden aan een administratiekantoor, die deze deskundigheid in huis heeft.

Als wij uw administratie mogen verzorgen, dan verwerken wij dit maandelijks. Hierdoor kunnen wij inspringen op de actualiteit van uw onderneming en heeft u te allen tijde een recent overzicht. De aangiftes worden tijdig, correct en digitaal verzonden.

Onze diensten bestaan uit:

Begeleiding van startende ondernemers;
Ondersteuning en inrichting van uw administratie;
Aanvraag voorlopige aanslag inkomstenbelasting;
Het inboeken en verwerken van de gehele administratie;
Het samenstellen van de jaarrekening;
Aangifte omzetbelasting;
Aangifte inkomstenbelasting.